Sista kvällen i Götlaborg

Ja men dåså. Packad och (nästan) klar. Ska bara ladda in den sista musiken på mp3n, sen är jag även klar. Krävs en hel del musik för ett halvår på rymmen.
Å sen blir det sängdax! Upp och hoppa kl 5 imorgon bitti igen. Uäh. Men lätt värt, endå. ;) Sängen är nog för övrigt den "pryl" jag kommer sakna mest. Älskar min säng! Det är den bästa säng som finns. Mjuk och fluffig, så som sängar ska vara. Tycker alltid när man är utomlands att sängarna är så hemska. Inga goa täcken, inga fluffiga kuddar, och värst av allt, så satans hårda madrasser! Inget man drunknar i direkt.

Nu ska jag skynda mig å blir klar! Vi störes en annan dag. Imorgon kanske om ni har tur ;)
Bjuder på lite bilder från hejdå kvällen igår. Sjukt bra kväll för övrigt! Tackar alla inblandande!!


 

 

 

Puss å kram från Anna (och Nicole fast hon vet inte om det)


Kommentarer
Postat av: Ann-Christin

Det var en massa tjat om sängen som du ska sakna. Du glömde det viktigaste: att du kommer att sakna din mamma något alldeles fruktansvärt.

2010-01-10 @ 14:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0